wtorek, 7 lipca 2015

Mój ulubieniec od SHEFOOT

Dziś mam dla was recenzje kremu do stóp firmy SHEFOOT . Jakiś czas temu miałam przyjemność dostać go na jednym ze spotkań . Dla czego jestem nim tak zachwycona ? Zanim jednak wam to zdradzę ,krótki opis od producenta :)


Co  pisze producent ?

Silnie odświeżający krem pielęgnacyjny.

likwiduje zapach potu, zapewnia stopom świeżość i higienę
Krem niweluje nieprzyjemny zapach stóp, nie blokując gruczołów potowych. Zawiera kompleks roślinnych składników o udowodnionej aktywności antybakteryjnej, które pomagają zachować higienę stóp.Stabilizują pH skóry i eliminują bakterie gram-dodatnie odpowiedzialne za powstawanie zapachu potu. Dodatkowoskładniki pielęgnacyjne odżywiają skórę i zabezpieczają przed wysuszeniem.





Składniki aktywne produktu

masło shea, olej macadamia, wyciąg z porostów alpejskich, sól cynkowa kwasu rycynowego, witamina E, panthenol (prowitamina B5), gliceryna.

  • Pojemność: 75ml
  • Cena:  ok 17 -19  zł
  • Czas przechowywania po otwarciu : 5 miesięcy :)
  • Dostępność : Natura, Hebe, Superpharm i Daily, Rossman
Moja opinia :


 Zacznę od opakowania prosta tubka z zamknięciem na "klik" dla mnie to jest plus bo nie zgubię zakrętki, a często  mi się to zdarza :). Delikatny  w  miarę przyjemny zapach . Krem jest dość rzadki dzięki czemu dobrze się go rozprowadza po skórze stóp . Szybko się wchłania i jest dość wydajny.
Co mi się w nim jeszcze podoba ? To ,że ma dość  krótką datę ważności bo tylko 5 miesięcy co się wiąże z tym ,że nie ma konserwantów. :) Po zastosowaniu stopy są lekkie bez kleistej powłoki oraz nawilżone i gładkie . Co do odświeżenia ? hmm... nie mam z tym zbyt dużego problemu ale myślę ,że mimo wszystko różnica jest :) . produkt ten idealnie nadaje się na lato :) , a dzięki niedużym gabarytom zmieści się w torebce :) 









A jakie są wasze typy w kremach do stóp ?

2 komentarze:

  1. Mnie ta obietnica odświeżenia zainteresowała najbardziej. Niemniej jednak ciekawy kosmetyk, a skład rzeczywiście na plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jeden krem z tej serii ale średnio się spisuje :(

    OdpowiedzUsuń