czwartek, 14 kwietnia 2016

-49 % Rossmann - czyli zakupowy szał

    Wszędzie głośno o zbliżającej się promocji w Rossmannie.W blogosferze, aż huczy :P .   Szczerze mówiąc ja też lubię takie promocje . Tylko co kupić ? Ja chyba tym razem postawie na kosmetyki których jeszcze nie używałam zwłaszcza ,że kolorówka w mojej kosmetyczce jest na "wykończeniu " także mogę poszaleć i uzupełnić zapasy :)


Rozkład promocji:
  • Od 20.04 twarz -pudry, podkłady, korektory, bronzery, bazy,
  • od 26.04 oczy - kredki, cienie, eyelinery, tusze, bazy pod cienie, produkty do brwi
  • od 4.05 usta -pomadki, błyszczyki, konturówki,  lakiery do paznokci 



 Dziś zajmę się pierwszym etapem  promocji gdyż  najbardziej mnie  interesuje 



Po pierwsze baza pod makijaż :

Zainteresowała mnie - 
Eveline, Art Scenic, baza pod makijaż silikonowa, wygładzająco-liftingująca, 20 ml

Nigdy nie miałam przyjemności jej stosować chętnie wypróbuje 

Cena standardowa : 24,29 zł 

 OPIS  PRODUKTU  : Unikalna struktura wygładzająco-liftingującej bazy pod makijaż z olejkami silikonowymi idealnie rozprowadza się na skórze oraz natychmiastowo wygładza jej powierzchnię, wypełniając bruzdy i zmarszczki. Aksamitna struktura o właściwościach matujących ujednolica skórę, uelastycznia ją i widocznie maskuje pory, pozwalając na łatwe nakładanie makijażu i przedłużenie jego trwałości do 16 godzin.

PODKŁADY :

I tu mam wielki problem jest ich tyle , że nie wiem na które się skusić :)

Myślę o :

Astor, Skin Match Protect, podkład do twarzy 




Cena : 46.99

OPIS PRODUKTU: Podkład zapewniający naturalny efekt idealnej cery. Gwarantuje 24H nawilżenia. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Przetestowany dermatologicznie.


Rimmel, Match Perfection, podkład do twarzy, SPF 20,

Cena : 38,99

OPIS PRODUKTU: Niewidoczny podkład doskonale dopasowuje się do skóry. Ukrywa niedoskonałości i nadaje cerze zdrowy wygląd bez efektu maski. Nawilżający kompleks i witamina E zapewniają nawilżenie aż do 24h. Zmiękczające drobinki zmniejszają widoczność porów, tuszują niedoskonałości, cienie pod oczami i zaczerwienienia.


Max Factor, Miracle Match, podkład do twarzy,

Cena 64,99

OPIS PRODUKTU: Podkład dopasowujący się do koloru skóry.zapewnia średnią siłę krycia , koryguje niedoskonałości , pozostawia uczucie nawilżenia 


Revlon, Photoready, podkład do twarzy, SPF 20

Cena : 69,99
OPIS PRODUKTU Lekka formuła podkładu do twarzy Revlon Photoready Airbrush Effect™ zawiera pigmenty odbijające światło dzięki czemu cera wyglądanaturalnie i promiennie w każdym świetle.
Maskuje niedoskonałości pozostawiając skórę jednolitą oraz nieskazitelnie gładką. Dzięki ekstraktowi z melona i jabłka skóra jest optymalnie nawilżona i jedwabiście miękka:
  • SPF 20,
  • bezzapachowy,
  • beztłuszczowy,
  • przeznaczony do każdego typu skóry.



Max Factor, Facefinity All Day Flawless, podkład do twarzy, 

Cena : 59,99
OPIS PRODUKTU : Trwałość bazy pod makijaż, kryjący efekt korektora i wykończenie podkładu to wszystko znajdziesz w podkładzie All Day Flawless 3 w 1; filtr SPF pozwala osiągnąć trwały i nieskazitelny wygląd. Podkład Face Finity All Day Flawless 3 w 1 trzyma się tak długo, jak baza pod makijaż, ukrywa niedoskonałości, niczym korektor, a podkład w płynie z filtrem SPF 20 nadaje perfekcyjny efekt wykończenia.

Rimmel, Lasting Finish, podkład udoskonalający cerę SPF 20, 

Tego podkładu już używałam i byłam z niego zadowolona i cena jest fajna na takiej promocji :)

Cena :28,99
OPIS PRODUKTU: Lasting Finish Nude to długotrwały podkład, który zapewnia naturalny wygląd skóry nie obciążając jej. Podkład posiada lekką formułę, dzięki której cera wygląda świeżo i nieskazitelnie. Podkład bardzo dobrze dopasowuje się do cery, przez co łatwo się go rozprowadza. Innowacyjny efekt „elastycznej warstwy”, która pozostaje nienaruszona przez 25 godzin. Delikatna struktura fluidu z nawilżającym serum sprawia, że podkład jest prawie nieodczuwalny na twarzy.


Sama nie wiem na który się zdecydować .....


ROZŚWIETLASZ

I tu też mam problem :D 

Lovely, Silver Highlighter, rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu,

Cena : 9,29

OPIS: Rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu.


Wibo, Royal Shimmer, rozświetlacz do cery,

Cena : 11,29

OPIS PRODUKTU: Dzięki perłowej konsystencji zapewnia niewiarygodne rozświetlenie nawet najbardziej wymagającej cerze. Rozświetla i tuszuje wszelkie oznaki zmęczenia. Nadaje cerze trwałego i pięknego blasku.



Wibo, Shimmer in Pearls, Rozświetlacz w kulkach 

Cena : 18,99

OPIS PRODUKTU: Ekskluzywny rozświetlacz w kulkach. Dzięki perłowej konsystencji zapewnia niewiarygodne rozświetlenie nawet najbardziej wymagającej cerze. Perłowy odcień rozświetla i tuszuje wszelkie zaczerwienienia oraz usuwa oznaki zmęczenia. Nadaje cerze trwałego i pięknego blasku.


KOREKTOR :

L'Oreal Paris, Lumi Magique, korektor rozświetlający, Dark, 

Cena : 48,99


 LUB 

L'Oreal Paris, Lumi Magique, korektor rozświetlający, Light, 5 ml

Cena : 48,99

NA KONIEC PUDER SYPKI 

Miss Sporty, So Matte, puder matujący, nr 001, 9,4 

Cena : 12,99

OPIS PRODUKTU: Super matujący efekt, który utrzymuje się przez cały dzień. Używany jako puder transparentny utrwala makijaż. Stosowany samodzielnie nadaje cerze naturalny, gładki wygląd. Przetestowany dermatologicznie.




I to by było chyba na tyle :)  A może wy mi coś możecie polecić ciekawego ? Chętnie wypróbuje coś nowego :) 










7 komentarzy:

  1. Ja postaram się ograniczyć tylko do podkładu Revlon Colorstay i maskary, ale czy mi się to uda? :D To się okaże, po zakończeniu promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno będę polować na marki nietestujace na zwierzętach :)


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa lista :)) tez planuje duze zakupy :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmel, Lasting Finish mi bardzo podpasował, a co do rozświelaczy to miałam i lovely i Wibo, Oba tak samo uwielbiam. Ja będe polowac na korektor Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też planuje zakupy *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam Rimmel Lasting Finish i byłam zadowolona, ale bardziej polecam Bourjois Healthy Mix!

    www.avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń