piątek, 29 kwietnia 2016

Piwny szampon do włosów - Barwa

Dziś mam dla was recenzje szamponu do włosów , który zaskoczył mnie nie  tylko jakością ale również ceną . Trafiłam na niego przez przypadek w Tesco. Szukałam szamponu który nie obciąży moich włosów a dodatkowo je nabłyszczy. 



Co pisze producent ?

Nasz szampon to:
- naturalny wyciąg z drożdży piwnych
- pH neutralne dla skóry
- brak silikonów
- kompleks witamin

Zapewni Twoim włosom:
- nawilżenie
- odżywienie
- regenerację włosów i skóry głowy

Przeznaczenie: Włosy matowe, cienkie, suche, zniszczone zabiegami fryzjerskimi.

Przebadany dermatologicznie.


Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Faex Extract, Panthenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonids, Biotin, Pyridoxine HCL, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Alcohol denat., Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, CI 15985, CI 42090.

Cena :

 4.50 zł w Tesco 

Pojemność:
300 ml 



Moja opinia :

Dla mnie miłe zaskoczenie. Szampon dobrze  się pieni przez co rewelacyjnie oczyszcza zarówno skórę głowy jak i włosy . Mam wrażenie, że delikatnie odżywia moje włosy ,a na pewno je nawilża . Używam go  na zmianę z innym,gdyż strasznie plączą mi się po nim yale za to jak pięknie błyszczą po wysuszeniu :).












 Tak w skrócie szampon dla mnie jak najbardziej na TAK !! Na pewno sięgnę po kolejną butelkę



A wy stosowałyście ten produkt ?

6 komentarzy:

  1. Miałam wersję z lnem i była fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze wlosy sie placza :( ale masz racje dobrym rozwiazaniem jest wtedy uzywanie na zmiane.. moze sprobuje :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się prezentuje. I cena też spoko :) trzeba będzie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie spotkałam jeszcze tej marki w Tesco, muszę bardziej poszperać. A słyszałam same dobre rzeczy na temat Barwy. Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam tej firmy, może dlatego, że nie chodzę do Tesco:).

    OdpowiedzUsuń