czwartek, 21 kwietnia 2016

Recenzja podkładu Max Factor Lasting Performance

Dziś mam dla was recenzję podkładu którego używam już od jakiegoś czasu . Max Factor Lasting Performance co o nim myślę ?



Co pisze producent ?

Max Factor Lasting Performance Make - Up to podkład o przedłużonej trwałości. Nie ściera się przez cały dzień i nie brudzi ubrań. Dobrze kryje, ale ma dość lekką formułę. Nadaje się do cer normalnych - tłustych. Duży wybór odcieni.



Cena waha się od 24 zł w sklepach internetowych do ok 50 zł  w sklepach stacjonarnych (drogeriach).



Pojemność : 35 ml 


Moja opinia :
  
Muszę zacząć od tego ,że podkład ten idealnie nadaje się na wyjścia. Ja go kupiłam specjalnie na sylwestra ,także w moim przypadku idealnie się sprawdził przez całonocną imprezę :). Podkład jest dobrze maskujący , wyrównuje koloryt skóry i idealnie matuje nasza cerę. Niestety u mnie nie sprawdził się  na co dzień . Mam wrażenie ,że po dłuższym stosowaniu (akurat skończył mi się inny podkład ) przesuszył moją skórę . Mimo iż opakowanie idealnie sprawdza się przy aplikowaniu podkładu ( nie wylewa się go za dużo )  dość trudno się go nakłada na twarz  co jest dodatkowym utrudnieniem (zwłaszcza gdy się spieszymy i nie mamy czasu by go aplikować na spokojnie ). Zauważyłam ,także że po pewnym czasie zapycha pory . Produkt jest mało wydajny przy codziennym stosowaniu .






Czy go polecam ?


Na co dzień nie , lecz na większe wyjścia powinien się sprawdzić w każdej sytuacji ;)






A wy stosowałyście ten podkład ? Co o nim myślicie ? 




Wczoraj na promocji w Rossmannie udało mi się kupić te 3 podkłady .


Stosowałyście ?





    Nie do końca one były moim celem lecz to co zobaczyłam wczoraj w drogerii  zniesmaczyło mnie totalnie . Testery produktów poginęły z półek przez co połowa podkładów przeznaczonych do kupienia było pootwierane  , wszystko pomieszane. Przy mnie jedna "Pani " nie mogła znaleźć odpowiedniego koloru (a ,że nie było testerów ) otworzyła podkład sprawdziła po czym odłożyła go na półkę jakby nic się nie stało i wzięła zamknięty uwaga !! w tym samym odcieniu . No litości ... .

Chyba przestanę korzystać z takich promocji i zacznę zamawiać produkty w necie :)

3 komentarze:

  1. Miałam ten fluid z rimmela z niebieską zakrętką, też byłam wczoraj na promocji w Rossmannie :D A u mnie we wpisie nowości właśnie :)
    http://mammotylki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na początku się sprawdzał ale potem coś się zepsuło i przestałam go używać. Już do niego nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń