sobota, 28 maja 2016

Coś dla malucha -deleko

Jak wiecie na  ostatnim  spotkaniu blogerek dostałyśmy dużo upominków ;) . Jednym z nich był śliniak z gryzakiem . firmy deleko. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim .Śliniaki rozumiem , gryzaki także, a tu taki zestaw 2 w 1 .  :)

baner 2

Opis produktu 

Bawełniany ŚLINIAK Z GRYZAKIEM z drewna klonowego.   Idealny  dla ząbkującego dziecka!
Śliniak wykonany z  podwójnej 100% dzianiny bawełnianej, jest naturalny chłonny i ekologiczny! Z tyłu zapinany jest na napy z 2-stopniową regulacją, a specjalnie zaprojektowany szerszy kształt ramionek zapobiega zaślinieniu i ubrudzeniu ubranka.
Gryzak jest dopinany za pomocą napy, Ręcznie wykonany z litego drewna klonowego jest  naturalny, ekologiczny, lekki i poręczny, z kształtem idealnie pasującym do rączek maluszka! Grubość gryzaka idealnie nadaje się do gryzienia oraz samodzielnego chwycenia przez dziecko już od 3 miesiąca życia.

Produkt całkowicie bezpieczny, nie zawiera substancji szkodliwych, ftalanów, ani metali ciężkich.
Zapakowany jest w estetyczne, tekturowe pudełko dzięki czemu może być świetnym prezentem




Mi się trafił śliniak z misiem :)  jest uroczy  i myślę  że pomysł  jak najbardziej udany . Moje maleństwo jeszcze troszkę poczeka zanim go użyjemy . Jeszcze całe lato z brzuszkiem przede mną :P  , Śliniak jest bardzo dobry jakościowo co jest dość ważne przy produktach dla maluszków . Co mi się podoba to ten gryzak  . Wykonany jest z naturalnego litego drewna klonowego . gryzak posiada także certyfikat CE. Co oznacza że jest całkowicie bezpieczny :) .  Gryzak można także w każdej chwili odpiąć :) Produkt jest tak uroczy ,że  z pewnością sprawdziłby się także  jako prezent . Zwłaszcza że producent ma kika różnych śliniaków każdy znajdzie coś odpowiedniego :) . Już się nie mogę doczekać  ,aż moja córcia będzie mogła z niego korzystać :) 


A tak wygląda mój śliniak :) 









Zapraszam was także do sklepu internetowego http://deleko.eu/ ja na pewno skorzystam z innych produktów oferowany przez deleko :) 





I jak wam się podoba ?

5 komentarzy:

  1. Super ! Dla mojego synka byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie :D Fajne te produkty, ale dla mnie nieprzydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już śliniaczek niepotrzebny, ale uroczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliniak idealny <3 Gdyby nie ten gryzak to Kacper by nie chciał go wkładać bo nie znosi śliniaków :)

    OdpowiedzUsuń