czwartek, 26 maja 2016

Eveline body glam Trawa cytrynowa &kokos

       Ostatnio moim numerem jeden oprócz przeróżnych  kosmetyków do włosów są balsamy do ciała. Używam ich naprawdę ogromną ilość zwłaszcza teraz w ciąży gdy mam wrażenie ,że moja skóra na ciele jest wciąż napięta i sucha . Ostatnio na spotkaniu blogerek wpadł  mi  ręce balsam firmy eveline .  Co o nim myślę ?



Co pisze producent ?

Luksusowy balsam do ciała z innowacyjną, ekspresowo działającą formułą bezpośrednio po aplikacji przywraca komfort napiętej skórze i gwarantuje długotrwałe, głębokie nawilżenie. Nowatorska receptura z olejkiem arganowym, kwasem hialuronowym i olejkiem kokosowym przynosi natychmiastową ulgę przesuszonej skórze. Na długo pozostawia ją gładką i wyjątkowo miękką. Zapewnia spektakularne i długotrwałe nawilżenie nawet suchej i wrażliwej skórze.


Produkt zawiera wiele składników aktywnych :

- Olejek arganowy – bogaty w kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E, poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka. Jednocześnie odżywia i silnie regeneruje. 
- bioHyaluron ComplexTM – bogaty w kwas hialuronowy, intensywnie i długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka.- Olejek kokosowy uelastycznia i ujędrnia skórę, zawiera naturalne antyoksydanty, dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia się skóry. Przywraca naturalną barierę ochronną naskórka i likwiduje uczucie szorstkości. - Wyciąg z trawy cytrynowej przywraca naturalną równowagę skóry, koi podrażnienia i działa odświeżająco.- Urea 5% perfekcyjnie nawilża, zmiękcza i przyspiesza procesy regeneracyjne, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku.- Naturalna betaina wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia skóry, poprawia elastyczność i witalność skóry.- D-panthenol i alantoina łagodzą i koją podrażnienia, przynoszą ulgę napiętej, suchej i wrażliwej skórze.



Sposób użycia :

niewielką ilość balsamu delikatnie wmasować w skórę całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nadmiernie przesuszonych miejsc. 


Cena : ok 12 zł 

Pojemność : 225 ml 


Moja opinia :

Moim zdaniem produkt jak najbardziej godny uwagi .   Na pierwszy rzut oka ładne opakowanie . Złota butelka z pompką . Dzięki temu produkt wydaje się bardziej luksusowy . Pompka jest jednym z elementów który lubię najbardziej przy takich produktach gdyż sami decydujemy ile balsamu chcemy użyć. Jeśli chodzi o konsystencje jest lekka nietłusta  i kremowa . Idealnie  rozprowadza się po ciele . Szybko się wchłania  co jest dodatkowym plusem . Po zastosowaniu balsamu nasza skóra jest gładka , nawilżona i nie ma uczucia napięcia  . Na koniec zostawiłam zapach . Jak dla mnie strzał w dziesiątkę . Mieszanka trawy cytrynowej i kokosa sprawdziła się u mnie idealnie . Zapach jest intensywny lecz nie duszący . Jest zarówno odświeżający jak i lekko słodkawy za sprawą kokosa . Warto dodać ,że zapach utrzymuje się długo na skórze . U mnie produkt sprawdza się w 100 % . Myślę ,że będzie także idealną alternatywą latem bo kto nie lubi uczucia nawilżenia i odświeżenia w upały :) 












Wiem ,że eveline wypuściło całą serie tych balsamów ja chętnie wypróbuje wszystkie :)







Znalezione obrazy dla zapytania eveline


A wy stosowałyście  któryś z nich ? 


3 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam ten produkt od razu wydał mi się luksusowy, to chyba przez ten złoty kolor!:) Pozzdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuty zapachowe balsamów zdecydowanie do mnie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zapach balsamu :) Zaczynam go testować :)

    OdpowiedzUsuń