wtorek, 17 maja 2016

Theatric Professional - Utrwalacz makijażu

Hej dziś mam dla was recenzje utrwalacza do makijażu . Przydatny gadżet przed wszelkimi wyjściami , imprezami ,czasami nawet na co dzień . Kupiłam go przed sylwestrem potrzebowałam utrwalenia makijażu . Choć wcześniej nie spotkałam się z tym produktem pani w drogerii polecała mi go i zapewniała ,że makijaż na pewno będzie mi się trzymał przez całą noc .  Jaki jest ten produkt ?



Co pisze producent ? 


Profesjonalny utrwalacz makijażu w sprayu. Produkt opracowany przy ścisłej współpracy wizażystów. Przeznaczony dla profesjonalistów i wymagających amatorów. Doskonale sprawdza się wszędzie, gdzie wymagana jest wyjątkowa trwałość makijażu: w teatrze, filmie, TV, na pokazach mody, turniejach tańca oraz długich przyjęciach. Delikatna, bezbarwna mgiełka przedłuża trwałość makijażu i zabezpiecza go na wiele godzin przed ścieraniem i rozmazywaniem. Przetestowany przez profesjonalistów w ekstremalnych warunkach na międzynarodowych turniejach tańca towarzyskiego. Produkt przebadany dermatologicznie.
Utrwalacz nanosić na twarz delikatną mgiełką z odległości ok. 30 cm, po całkowitym wykończeniu makijażu. Dla uzyskania lepszego efektu utrwalenia, po wyschnięciu pierwszej warstwy, można czynność powtórzyć. Łatwo zmywa się mydłem i ciepłą wodą lub płynami do demakijażu.
Uwaga: W trakcie nanoszenia zamknąć oczy i usta oraz wstrzymać na chwilę oddech.



Skład :
Alcohol Denat., Butane, Propane, Acrylates/t-Butylacrylamide Copolymer, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, BHT.


Jak stosować ?

Utrwalacz nanosić na twarz delikatną mgiełką z odległości ok. 30 cm, po całkowitym wykończeniu makijażu. Dla uzyskania lepszego efektu utrwalenia, po wyschnięciu pierwszej warstwy, można czynność powtórzyć. Łatwo zmywa się mydłem i ciepłą wodą lub płynami do demakijażu.



Pojemność :

150 ml 

Cena :

ok 25 zł (  np. ROSSMANN)




Moja opinia :

Patrząc na opis producenta można by pomyśleć ,że produkt wow  i jeszcze do tego ta cena no po prostu rewelacja . Tylko ile jest w tym prawdy ?  Pomyślałam ok spróbujemy . I powiem wam faktycznie wow przed imprezą wykonałam makijaż i spryskałam Theatric'kiem. . Po wyschnięciu stwierdziłam ,że dla lepszego utrwalenia spryskam raz jeszcze . Dodatkowym plusem jest to,że po spryskaniu nie pozostawia żadnego widocznego nalotu  na twarzy .Pojechałam na imprezę a tam na sali dużo ludzi , brak klimatyzacji i no i tańce (w razie czego miałam wszystkie najpotrzebniejsze kosmetyki w torebce ) Po  godzinie skakania Poszłam sprawdzić a tam makijaż nienaruszony .   Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu makijaż utrzymał mi się przez całą noc :) co jest jak najbardziej na plus :) . Bez żadnych trudności można usunąć makijaż  Płynem micelarnym , mleczkiem itp. :) . Owszem są małe minusy . Podczas pryskania czuć nieprzyjemny  duszący zapach niczym "lakier do włosów " na całe szczęście po chwili się ulatnia . Następnym minusem jest to ,że przy zbyt częstym używaniu przesusza naszą skórę . Należy także pamiętać by nie pryskać zbyt blisko  gdyż może wyglądać nieestetycznie odległość 30 cm jest wystarczająca :) 



Ilość zużytych opakowań : 
1 ( od grudnia  do teraz lecz używam go tylko na wyjścia )


Czy zakupie kolejny ?

Myślę ,że tak  Produkt spełnia moje oczekiwania do tego nie  należy do drogich i jest dostępny stacjonarnie :) 














A wy stosowałyście Theatric Professional ?  A może polecacie coś innego ?

4 komentarze:

  1. ja na szczęście takich utrwalaczy nie potrzebuję ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o nim, ale chętnie wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie potrzebuję :) Ale w sumie czasem pewnie by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń